ΑΠΟ ΤΟ 1972 ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

BLOG

Πλησιάζουν οι θερινές διακοπές και πολλοί από εμάς θα τις περάσουμε στα όμορφα ελληνικά νησιά παίρνοντας μαζί και το αυτοκίνητό μας. Ποιος θα πληρώσει όμως τις ζημίες που θα προκληθούν μέσα στο πλοίο στο ή από το αυτοκίνητό σας όταν τα αυτοκίνητα συγκρουσθούν μεταξύ τους κατά τη διάρκεια και εξαιτίας θαλασσοταραχής.

Εκτιμούμε ότι ευθύνεται ο ιδιοκτήτης του πλοίου, εναντίον του οποίου πρέπει να στραφείτε. Στην περίπτωση αυτή δεν εφαρμόζεται ο νόμος περί αστικής ευθύνης αυτοκινήτων, διότι το όχημα δεν ήταν σε λειτουργία κατά την έννοια του άρθρου 4 του Ν. ΓΠΝ/1911.

Ένα εύλογο ερώτημα που προκύπτει όταν κανείς έλκει με το όχημά του ρυμουλκούμενα όπως είναι π.χ. τα τρέιλερ με βάρκες, τα τροχόσπιτα, κ.λ.π. είναι το εξής:
Τι συμβαίνει σε περίπτωση που προξενηθεί ατύχημα από το ρυμουλκούμενο χωρίς τη συμμετοχή του οχήματος που το έλκει; Είμαι υποχρεωμένος να αποζημιώσω τον ζημιωθέντα ή αντίστροφα θα με αποζημιώσει η ασφαλιστική Εταιρία του οδηγού–ιδιοκτήτη του υπαίτιου οχήματος που έλκει το ρυμουλκούμενο; Το ρυμουλκούμενο χρειάζεται ξεχωριστή ασφάλιση;

Η Μεταβολή της Κυριότητας του Αυτοκινήτου επιφέρει Διακοπή της Υφιστάμενης Κάλυψης ή όχι;
Στις περισσότερες περιπτώσεις μεταβολής της κυριότητας του αυτοκινήτου (λ.Χ. πώληση) ο πωλητής (παλαιός ιδιοκτήτης) ειδοποιεί έγκαιρα την ασφαλιστική εταιρεία που ασφαλίζει το αυτοκίνητο για τη διακοπή της ασφαλιστικής κάλυψης. Αντίστοιχα ο αγοραστής (νέος ιδιοκτήτης) ασφαλίζει το απόκτημα του στην ίδια ή σε άλλη ασφαλιστική εταιρεία με νέο ασφαλιστήριο.

Οδηγοί ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Οι έλεγχοι για χρήση αλκοόλ κατά την ώρα της οδήγησης έχουν πυκνώσει, τα πρόστιμα είναι πλέον τσουχτερά, η επιτρεπόμενη ποσότητα αλκοόλ, είναι πλέον ελάχιστη.
Έτσι, πρέπει να το πάρουμε, πλέον, απόφαση. Όταν βγαίνουμε για να γλεντήσουμε ένας από την παρέα δεν θα πίνει: Ο Οδηγός!
Εμείς σας παραθέτουμε αποσπάσματα από το κείμενο της υπουργικής απόφασης που αφορά το Alcohol-Test.

Όταν η ασφάλιση αφορά αποκλειστικά και μόνον τις υποχρεωτικές καλύψεις αστικής ευθύνης έναντι τρίτων εξαιτίας της πρόκλησης υλικών ζημιών και σωματικών βλαβών από την κυκλοφορία του ασφαλισμένου οχήματος, κατά κανόνα δεν προκύπτει κανένα πρόβλημα όσο αφορά την ερμηνεία και την εφαρμογή των όρων, οι οποίοι είναι σε γενικές γραμμές γνωστοί και κατανοητοί σε όλους.

Οι πιο συχνές περιπτώσεις όπου και ανακύπτει πρόβλημα στην παροχή ασφαλιστικής καλύψεως είναι οι εξής:
α) όταν η οδήγηση γίνεται από οδηγό, ο οποίος βρίσκεται σε κατάσταση μέθης ή υπό την επήρεια τοξικών ουσιών,

Διατηρείστε την ψυχραιμία σας

+ Προειδοποιήστε τους υπόλοιπους οδηγούς που πλησιάζουν ότι έγινε ατύχημα

+ Υπάρχουν τραυματίες;

+ Τι ορίζει ο Κ.Ο.Κ.

+ Καλέστε την Φροντίδα Ατυχήματος

+ Καλέστε την Τροχαία

+ Επιβεβαιώστε τα εμπλεκόμενα οχήματα και οδηγούς

+ Εξασφαλίστε τα αποδεικτικά στοιχεία

+ Υπάρχουν μάρτυρες;

+ Ενημερώστε την Ασφαλιστική σας Εταιρία

+ Φιλική Δήλωση Τροχαίου Ατυχήματος

+ Συμβουλευτείτε πρώτα την Ασφαλιστική σας Εταιρία πριν κάνετε οποιαδήποτε Δήλωση

+ Τρακάρατε με Αλλοδαπό ή με Ανασφάλιστο Όχημα